بیرون‌سپاری تبلیغات گوگل

5 دلیل مهم برای برون سپاری مدیریت تبلیغات در گوگل

برای بسیاری از شرکت ها، راه اندازی کمپین تبلیغات در گوگل به دلیل عدم آشنایی با موارد فنی آن و عدم استفاده از کارشناسان خبره در این حوزه امری بسیار پیچیده و سخت است. در این مقاله 5 دلیل بیان شده است که بر اساس آن ها می توانید مدیریت تبلیغات در گوگل خود را به کارشناسان و شرکت های با تجربه مانند فرنیان که در این حوزه ودر این زمینه تخصص دارند بسپارید و از این طریق بهترین بهره ممکن از تبلیغات در گوگل را دریافت نمایید.

1 – زمان

راه اندازی تبلیغات در گوگل موفق و سودمندنیازمند زمان و حوصله کافی می باشد. در زمینه مدیریت تبلیغات در گوگل شرکت هایی وجود دارد که تخصص آنها راه اندازی کمپین های مختلف در گوگل ادوردز است و کارشناسانی در این شرکت ها فعالیت می کنند که تجربه و دانش کافی در این زمینه را دارا هستند. شما با استفاده از آنها و توضیح انتظارات خود و همچنین استراتژی مدنظر خود به این کارشناسان، دیگر نیازی به صرف مدت زمان خیلی زیاد برای راه اندازی کمپین تبلیغات خود نخواهید داشت. بنابراین با سپردن این مسئولیت به این شرکت ها در زمان خود صرفه جویی کنید و این زمان را صرف مواردی کنید که به افزایش  بهره‌وری تبلیغ شما کمک خواهد کرد و همچنین می توانید زمان راصرف کار و تخصص اصلی خود کنید.

2 – تخصص
راه اندازی یک کمپین موفق در گوگل ادوردز علاوه بر زمان ، به تخصص کافی نیاز دارد. اعتماد به تخصص یک شرکت برای برون سپاری تبلیغ در گوگل در ابتدا ممکن است کمی سخت باشد. نگران نباشید. گوگل برای این موضوع راه حلی قرار داده است.گوگل برای ایجاد اعتماد بین کاربران عادی و مشخص شدن میزان تخصص شرکت های مختلف در این زمینه ، پروژه ای تحت عنوان “پارتنرهای گوگل” ایجاد کرده است. بر اساس این پروژه هر شرکتی که مدعی داشتن تخصص در زمینه گوگل ادوردز است می بایست در آزمون های پیچیده گوگل شرکت کند و امتیازهای لازم را کسب کند، دارای حسابهای معتبر باشد، بسیاری از قواعد و محدویدت های گوگل را تمامأ رعایت کند و همچنین از کارشناسانی استفاده کند که در این زمینه دارای دانش و تجربه کافی هستند. این شرکت ها توسط گوگل تحت عنوان ” Google Premier Partner” شناخته می شوند. پریمیر پارتنرها به اندازه کافی توسط گوگل آزموده شده اند و گوگل این عنوان را به هر شرکتی اعطا نمیکند ، بنابراین می توانید به این شرکت ها اعتماد کنید.

استفاده از یک تیم متخصص سبب خواهد شد بهرتین روش ها برای راه اندازی کمپین گوگل ادوردز شما بکار گرفته شود و بهترین نتایج را نیز بدنبال خواهد داشت. همه ی شرکت های فعال درحوزه گوگل ادوردز دارای تجربه کافی نیستند. قبل از بکارگیری یک شرکت برای راه اندازی تبلیغ ، حتمأ وبسایت پارتنرهای گوگل را مطالعه کنید و به شرکت هایی که عنوان “پریمیر پارتنر” را کسب کرده اند بیشتر اعتماد کنید.

3 – کاهش هزینه ها
بکارگیری شرکت متخصص در این زمینه سبب خواهد شد این شرکت با توجه به حوزه کاری شما بهترین استراتژی را برای کمپین شما انتخاب کند. امتیاز مثبت این همکاری ، دو طرفه بودن سود و زیان آن است. به هر میزان که شما از تبلیغ خود در گوگل سود بیشتری کسب کنید ، همکاری شما با آن شرکت ادامه خواهد داشت و بالعکس. بنابراین این شرکت ها بدنبال بهترین و کم هزینه ترین راه جهت رسیدن به سوددهی شما هستند. انتخاب بهترین روش برای راه اندازی کمپین تبلیغات، تنها از طریق تجربه و تخصص امکان پذیر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *