تمام وبمستر ها همیشه بدنبال راه هایی برای جذب تعداد بیشتری از کاربران در سایت خود هستند تا از این طریق علاوه بر کسب درآمد بیشتر بتوانند ارزش برند خود را بالاتر ببرند ، بنابراین همه ما در جستجوی بهترین راهکار هستیم.

 

بی شک هر تکنیکی که به بهبود رتبه سایت در گوگل کمک کند میان وبمستر ها و سئوکار ها محبوب میشود ، اما همیشه راه هایی برای دستیابی به بهترین نتیجه وجود دارد .

اولین نکته بسیار مهم این است که از هرگونه کپی مطالبی که سایت های مختلف وجود دارد خودداری کنیم و برای تولید محتوا برنامه ریزی کنیم .

در تولید محتوای رپورتاژ باید توجه داشته باشیم که رپورتاژ یک کاتالوگ تبلیغاتی و یا بخش درباره ما نیست و کاربران سایت های خبری درواقع علاقه ای به خواندن کاتالوگ های تبلیغاتی در قالب خبر ندارند ، بنابراین در زمان نگارش متن رپورتاژ توجه داشته باشید که هرچه مطلب شباهت بیشتری به یک خبر یا مقاله داشته باشد تاثیرگذاری بالاتری خواهد داشت و در واقع این تضمین میکند کاربران تا آخر مطلب را مطالعه کنند .

توصیه میکنیم تیتر تا جای ممکن خبری باشد تا جذابیت بیشتری ایجاد کند و دو پاراگراف اول را بصورت مقدمه ای بر آشنایی با صنعت خود بنویسید و سپس در مورد پروموشن تبلیغاتی خود بصورت خبر و مقاله توضیح دهید .

مهمترین ویژگی ها و تمایز محصولات و خدمات خود را توضیح دهید و کاری کنید که مخاطب نسبت به فعالیت های شما کنجکاو شود و برای ورود به سایت شما تحریک شود .

از کلمات کلیدی مورد نظر سئو در متن خبر بصورت استاندارد استفاده کنید و مهمترین کلمات را به وب سایت خود لینک دهید . یک واژه را به صفحه اول و دو کیورد مهم را به صفحات داخلی مرتبط لینک دهید .

از یک یا دو تصویر در رپورتاژ آگهی استفاده کنید و لوگوی برندتان را به بهترین نحو در تصاویر درج کنید .

تولید محتوای رپورتاژ توسط یک تیم خبره شامل خبرنگار حرفه ای ، سئو کار حرفه ای و متخصص بازاریابی و برندینگ ، خدماتی است که شرکت ویرلن ارائه میدهد .

نکته اول اینکه سایت های خبری معتبر و پربازدید را برای انتشار رپرتاژ آگهی انتخاب کنید .

با انتخاب تعدادی از سایت های مختلف در یک یا چند کتگوری ، طیف بسیار بالا و متنوعی با برند شما آشنا میشوند . بهتر است قبل از شروعتبلیغات اینترنتی شناخت بهتری نسبت به سایتهای خبری مختلف پیدا کنید .

رپورتاژ آگهی به عنوان روابط عمومی دیجیتال نقش بسیار موثری در برندینگ دارد ، بنابراین انتخاب بهترین سایت ، قطعا برای بازاریابی و برندینگ تاثیر بالایی خواهد داشت .

توصیه میکنیم کار را به کاردان حرفه ای بسپارید .

مهمترین نکته بازهم انتخاب سایتهای معتبر و پربازدید است و اطمینان از آرشیو شدن دائمی رپورتاژ ، زیرا سایتهای تازه کار ممکن است پس از مدتی خبر را حذف کنند .

قطعا باید مطمئن شوید که وب سایتی را انتخاب کنید که در متن خبر ۳ هایپر لینک فالو دائمی را در خبر قرار میدهد زیرا بک لینک نوفالو هیچ فایده ای برای سئو سایت شما نخواهد داشت .

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذاری رپرتاژ بر سئو وبسایت و بهبود رتبه گوگل ، بالا بودن دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایت منتشر کننده است . خبرگزاری های معتبر و پربازدید بالاترین اتوریتی را میان کل سایت های ایرانی دارند . اتوریتی بالاتر از ۳۰ موثر است ولی اتوریتی بالاتر از ۵۰ بهترین تاثیرگذاری را برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل دارد .

شرکت تبلیغاتی ویرلن مجری انتشار رپورتاژ آگهی در ۱۰۰ سایت خبری معتبر و پربازدید با اتوریتی بالاست .

 

برای موفقیت هرچه بیشتر PR یا DPR که مخفف روابط عمومی دیجیتال یا همان رپورتاژ آگهی است ، باید اهداف برندینگ ، مارکتینگ و سئو را به بهترین نحو پوشش دهیم و برای این امر به یک برنامه ریزی و استراتژی کوتاه مدت ، سالیانه و طولانی مدت نیاز داریم .

انتشار DPR در یک یا دو سایت قطعا تاثیرگذار است ولی نباید انتظار بالایی از فیدبک آن داشته باشید . رپورتاژ باید در قالب پلن و کمپین های مشخصی در طول سال در تعداد بالایی از سایتهای خبری معتبر منتشر شود تا ما به نتایج بسیار عالی در برندینگ ، مارکتینگ و سئو برسیم . کما اینکه در حال حاضر کمپین های رپورتاژ آگهی نسبت به سایر کمپ های تبلیغاتی هزینه کمتری دارند و بسیار موثر تر و به صرفه هستند و تکرار انتشار خبر در کمپ های مختلف توسط برندهای برتر نشانه موفقیت و رضایت آنها از بازخورد آن است .

موضوعاتی که برای مخاطبان شما ارزشمند هستند کشف کنید از این طریق در آنها میتوانید نفوذ کنید. در صورت مصاحبه با یک مشتری، اطلاعاتی از قبیل اندازه شرکت و موفقیت را پیدا کنید که ممکن است برای آن فرد قانع کننده باشد.

سوالات خود را از قبل آماده کنید. لیستی از سوالات مهم را تهیه کنید که به طور مستقیم کنجکاوی خوانندگانتان را برمی انگیزد و به سوالات درون ذهن آنان جواب دهد.

انعطاف پذیر باشید. بدیهی است مصاحبه های خشک خسته کننده هستند. آماده باشید که اگر از موضوع خارج شدید مصاحبه شونده را به سمت خود برگردانید ، اما اگر آنها شروع به گفتن چیزهای جالبی کردند، از پرسیدن سوال های مرتبط که ممکن است برای خوانندگان جالب باشد اجتناب نکنید.

یافته های خود را منتشر کنید. درست مانند مقالات آموزشی، مصاحبه های جدید اگر منتشر نشود، فایده ای ندارند.

تبلیغ و بازاریابی کنید. مصاحبه خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، آن را به صورت منظم تبلیغ کنید و فراموش نکنید که آن را با شخصی که مصاحبه کرده اید به اشتراک بگذارید – زیرا ممکن است بخواهد به آن پیوند دهد!

 

دسته‌ها: خدمات گوناگون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *