موفقیت

17 مهارت کاربردی که میتوانید در یوتیوب بیاموزید

در این مطلب بهترین مهارت های ساده اما کاربردی که می توانید با تماشای ویدیوهای سرگرم کننده یوتیوب یاد بگیرید را معرفی می کنیم تا حسابی ماهر شوید.

1. چگونه یک هواپیمای کاغذی بسازیم

لذت هواپیماهای کاغذی اغلب در سفارشی‌سازی است (نکته: باله‌های بال فانتزی)، اما رضایت یک پرواز موفق را نیز به همراه دارد. این ویدئو به شما نشان می دهد که چگونه نه تنها هواپیمایی بسازید که پرواز کند، بلکه هواپیمای سریع پرواز کند. هنگامی که این چین خاص را در اختیار دارید، می توانید به افزودن تزیینات بیشتر ادامه دهید. 

2. چگونه یک ترفند جادویی انجام دهیم

چه راهی عالی برای اینکه حضور خود را در هر رویدادی که در آن شرکت می کنید، احساس کنید؟ واضح است که جادو این ویدیو توسط Troom Troom SELECT به شما نشان می دهد که چگونه نه تنها یک، بلکه 20 ترفند جادویی بسیار متفاوت را آماده و اجرا کنید. هر بیت برای شعبده بازان مبتدی طراحی شده است، اما همچنان مخاطبان ناآگاه شما را خیره خواهند کرد.

3. چگونه به گربه خود به دست دادن را یاد بدهیم

گربه ها بدنام هستند که فقط کاری را که می خواهند انجام دهند، اما اجازه ندهید که شما را فریب دهد: آنها را می توان آموزش داد. برای اینکه به گربه خود بیاموزید که چگونه بالا پنجه شود، خوراکی را که دوست دارد تهیه کنید، منطقه ای را پیدا کنید که حواس پرتی نداشته باشد، و سعی کنید او را وادار به خوردن غذا کنید. ضربه زدن را با دست خود قطع کنید، صدای کلیک ایجاد کنید و به او غذا بدهید. تکرار. مانند هر مهارت دیگری، تمرین باعث عالی می‌شود، بنابراین با نکاتی که در این ویدیو از روز زن آمده است، به آن توجه کنید – بچه گربه‌تان در کمترین زمان پرطرفدار می‌شود.

4. چگونه مراقبه کنیم

ممکن است در مورد آخرین برگه‌ای که تا یک هفته دیگر دارید استرس داشته باشید، یا یک گردهمایی خانوادگی وجود داشته باشد که به شما وظیفه داده شده است. یافتن راه هایی برای کمک به آرامش مغز مهم است – و یکی از این راه ها مدیتیشن است. دستیابی به آرامش همیشه آسان نیست، اما این ویدئو این فرآیند را به پنج مرحله آسان تقسیم می‌کند: داشتن مکان مناسب، نگه داشتن ستون فقرات صاف، آماده‌سازی قبل از میانجیگری، تمرکز بر نفس و مشاهده بدون قضاوت.

5. نحوه کدنویسی

کدگذاری – با نام مستعار برنامه نویسی رایانه یکی از مطلوب ترین و ارزشمندترین مهارت هایی است که در محیط کار قرن بیست و یکم باید داشته باشید. سیستم پیچیده نمادها، حروف و دستورات می تواند ترسناک باشد و یادگیری اصول اولیه نسبت به بسیاری از مهارت های دیگر در این لیست کمی طولانی تر خواهد بود. اما شروع با این ویدیو از برنامه نویس باهوش به شما کمک می کند تا بفهمید در یک دوره آنلاین به دنبال چه چیزی باشید و چگونه زبانی را محدود کنید که برای شما و اهداف شما مفیدتر است. قبل از شروع آموزش های خود، آن را به عنوان یک آموزش در نظر بگیرید.

6. نحوه شیرجه رفتن

اگر بازی‌های المپیک تابستانی را تماشا می‌کنید، ممکن است از روش‌هایی که ورزشکاران غواصی را بسیار زیبا جلوه می‌دهند، شگفت‌زده شده باشید. در حالی که این ویدیوی Sikana English نمی‌تواند جایگاه شما را در سکو تضمین کند، اما سه روش را برای غواصان مبتدی به شما نشان می‌دهد – غواصی با مداد، نشسته و ایستاده – که به شما کمک می‌کند وارد آب شوید.

یوتوب
یوتوب

7. How To Moonwalk

با این راهنمای مفید از DZRCK، رقصنده ای که تعداد زیادی آموزش هیپ هاپ را در کانال YouTube خود ارائه می دهد، یاد بگیرید که حرکاتی را که پادشاه پاپ معروف کرده است، تقلید کنید. در این ویدئو، او سر خوردن جادویی ماه راهپیمایی را به سه مرحله ساده و قابل درک تقسیم می‌کند (و همچنین به اشتباهات اساسی که مرتباً توسط مبتدیان مرتکب می‌شوند) می‌پردازد.

8. نحوه انجام CPR اولیه

CPR جانها را نجات می دهد – فقط از مایکل اسکات بپرسید. احیای قلبی ریوی آسان است (به خصوص اگر این لیست پخش را در ذهن داشته باشید)، اما پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد، و اطلاعات به روز در مورد تکنیک های مناسب در طول سال ها تغییر کرده است.

9. نحوه بازی شطرنج

با بیش از 100 میلیون تنوع مختلف از بازی های ممکن، شطرنج نقطه مقابل چیزی است که شما ممکن است آن را ساده بنامید.!

10. چگونه در استخر بازی کنیم

اگر فیلم‌هایی را دیده‌اید که شخصیت‌هایی را در خود جای داده‌اند که از شلوغی لذت می‌برند، به احتمال زیاد یک بازی از استخر در آن نقش داشته است. اما همیشه آنطور که روی صفحه به نظر می رسد آسان نیست.

11. نحوه نواختن گیتار

در یک مقطع زمانی، احتمالاً جذابیت ستاره راک بودن به ذهن شما خطور کرده است.

12. چگونه عکس های بهتری بگیریم

تا به حال در مورد “قانون یک سوم” شنیده اید؟ با استفاده از ویژگی شبکه در برنامه دوربین خود (یا با ایجاد یک شبکه ذهنی)، می خواهید جالب ترین عناصر عکس را در امتداد نقاطی که آن خطوط قطع می کنند قرار دهید. این می تواند شخصی باشد که در یک طرف قاب ایستاده یا درختی در گوشه پایین سمت چپ. افکت خارج از تعادل، عکس شما را جذاب‌تر می‌کند.

13. ​​چگونه یک کیک را مانند یک حرفه ای فراست کنیم

تنها چیزی که نیاز دارید یک کیک یخ زده، یک چاقوی دندانه دار، یک قاشق بستنی و – ماده مخفی – یک پایه کیک چرخان است.

14. چگونه تی شرت ها را تا کنیم تا فضای کشو را به حداکثر برسانیم

کاری کنید که کشوهایتان جرقه شادی بزنند. اگرچه این روش به یک ابزار تاشو نیاز دارد (مانند این ابزار)، شما هنوز هم می‌توانید بدون استفاده از آن، به تاشوی تنگ برای پیراهن‌های مختلف خود برسید. هنگامی که به آن دست پیدا کردید، کشوهای کمد شما بسیار جادارتر به نظر می رسند (اگر بتوانید آنها را رنگ آمیزی کنید).

15. چگونه بیت باکس

آیا تا به حال متوجه شده اید که سعی می کنید ضرباهنگ جالبی را که در رادیو شنیده اید تکرار کنید، اما مهارت های صیقلی نشده شما صدایی شبیه خرابی ماشین را ایجاد می کند؟ ترس نداشته باش؛ این ویدئو توسط Howcast اصول اولیه بیت باکس را تنها در هفت مرحله آموزش می دهد و تنها چیزی که نیاز دارید دهان و ریتمی برای تمرکز است.

16. چگونه جرثقیل اوریگامی را تا کنیم

تا کردن هواپیماهای کاغذی یک تلاش رضایت بخش است، اما گاهی اوقات ممکن است آرزوهای بزرگتری در هنر تا کردن کاغذ داشته باشید. اوریگامی، از بسیاری جهات، مرحله بعدی این سلسله مراتب ماشینکاری کاغذ است.

17. یادگیری فوتوشاپ

برای یادگیری فتوشاپ، ابتدا باید با واسط کاربری آشنا شوید. پس از نصب نرم‌افزار، شروع به آشنایی با ابزارها و منوهای آن کنید. برای این کار، می‌توانید از منابع آموزشی آنلاین، ویدیوها، و یا کتب مرجع استفاده کنید. پس از آشنایی با محیط نرم‌افزار، می‌توانید با تمرین و تکرار، مهارت‌های اصلی مانند قابلیت‌های اصلی انتخاب، رتوش عکس، تنظیم رنگ و نور، و ابزارهای مسیریابی را تقویت کنید. همچنین، شرکت در کارگاه‌ها و جلسات آموزشی مرتبط با فتوشاپ نیز می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های پیشرفته‌تری را در این نرم‌افزار کسب کنید. به‌طور کلی، تمرین مداوم و استفاده مستمر از فوتوشاپ به شما کمک می‌کند تا مهارت و توانایی‌های خود را در این زمینه بهبود ببخشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا