اموزشی

4 تا از بهترین مهارت های پولساز برای فریلنسری

میلیون ها شرکت در سراسر جهان به افرادی نیاز دارند که بتوانند پروژه های مختلف را تکمیل کنند. اگر مهارت های لازم برای تکمیل این کار را داشته باشید، می توانید از یک مکان دورافتاده درآمد خوبی کسب کنید. صدها شغل آزاد وجود دارد که شرکت ها اغلب به آنها نیاز دارند، اما شغل های زیر محبوب ترین آنها هستند.

1. بازاریابی رسانه های اجتماعی

چرا باید بازاریابی شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید؟

میتوان گفت تقریبا 3.8 میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی در کل جهان وجود دارند که هر کدام از آنها یک مشتری بالقوه برای شکرت های اینترنتی محسوب میشوند این در صورتی خواهد بود که محصولات مورد نیاز آنها به درستی وارد بازار شوند. این شرکت ها برای افزایش در آمد و محبوبیت خود باید بتوانند خدمات خود را به صورت آنلاین تلیغ کرده و به نمایش بگذارند، که معمولا این کار را بازاریابان ماهر در رسانه های اجتماعی انجام میدهند.

استفاده از بازاریابان در رسانه های اجتماعی دقیقا مثل تبلیغ در بهترین پیج های تبلیغ در اینستاگرام میتواند یک گزینه عالی برای افرادی باشد که به راحتی در این کار خسته میشوند  زیرا هیچ دو روزی شبیه به هم نیست.  به عنوان یک بازاریاب رسانه های اجتماعی، کمپین های آنلاینی را ایجاد می کنید که با در نظر گرفتن مخاطب هدف طراحی شده اند. هر کمپین بسته به نیاز مشتریان شما کاملاً متفاوت خواهد بود، بنابراین باید خلاقیت خود را در بالاترین سطح نگه دارید.

کجا می توانید مهارت ها را بیاموزید؟

ترفند تبدیل شدن به یک مدیر موفق رسانه های اجتماعی این است که بدانید هر پلتفرم رسانه اجتماعی چگونه کار می کند. Udemy طیف گسترده ای از دوره های بازاریابی آنلاین رسانه های اجتماعی با رتبه بالا را ارائه می دهد که شما را با دانش کافی برای شروع ارائه خدمات فریلنسری مجهز می کند. با این حال، برای درخواست برای هر پروژه یا نقشی، هنوز باید یک نمونه کار با نمونه هایی از سبک رسانه های اجتماعی، داستان های موفقیت و غیره ایجاد کنید. این به شرکت‌ها نشان می‌دهد که شما مهارت‌ها و تجربه‌ای برای هدایت ترافیک و ایجاد فروش دارید.

2. فروش مستقل

چرا باید فروش مستقل را انتخاب کنید؟

از آنجایی که بیش از 90 درصد تمام تعاملات با مشتری از طریق تلفن انجام می‌شود، جای تعجب نیست که شرکت‌ها از نمایندگان فروش داخلی به کارشناسان فروش آزاد تبدیل شوند. تمرکز اصلی نقش دقیقاً یکسان است: تا جایی که ممکن است فروش داشته باشید – اما شما می توانید آن را از راحتی در خانه خود انجام دهید.

کجا می توانید مهارت ها را بیاموزید؟

داشتن تجربه قبلی در این زمینه و شبکه مشتری موجود، تبدیل شدن به یک نماینده فروش آزاد را آسان‌تر می‌کند، اما این یک نیاز ضروری نیست. شما به هیچ مدرک یا مدرک خاصی نیاز ندارید. تا زمانی که نگرش می توانید انجام دهید و اشتیاق به کار دارید، بسیاری از شرکت ها علاقه مند به استخدام شما به عنوان نماینده فروش خود خواهند بود.

دوربین فیلم برداری
دوربین فیلم برداری

3. فیلمبرداری

کار به عنوان فیلمبردار که اغلب به عنوان اپراتور دوربین در نظر گرفته می شود بسیار هیجان انگیزتر از قرار دادن تجهیزات عکاسی در مکان مناسب است. فیلمبرداران مستقل با مشاغل و مشتریان فردی کار می کنند تا دیدگاه خلاقانه آنها را به صورت ویدیویی به تصویر بکشند. این پروژه ها از فیلمبرداری تبلیغات کوتاه و کلیپ های تبلیغاتی گرفته تا ساخت فیلم های آموزشی یا حتی فیلم های مستند را شامل می شود. پیش‌بینی می‌شود که این تنوع پروژه‌ها تقاضای بسیار بیشتری را برای فیلمبرداران ایجاد کند و کارشناسان رشد ۱۲ درصدی صنعت را تا سال ۲۰۲۶ پیش‌بینی می‌کنند.

در ابتدای حرفه فیلمبرداری خود، باید یک نمونه کار گسترده ایجاد کنید که به شما کمک می کند اولین کنسرت را دریافت کنید. پروژه‌های اولیه ممکن است کوچک و کمتر هیجان‌انگیز باشند، اما با کسب تجربه، حتی می‌توانید با ایستگاه‌های تلویزیونی بزرگ، استودیوهای فیلم و شرکت‌های محبوب کار کنید.

کجا می توانید مهارت ها را بیاموزید؟

به عنوان یک فیلمبردار، باید راه خود را در مورد تجهیزات مختلف دوربین بشناسید. در حالی که می‌توانید دوره‌هایی درباره فیلم‌برداری حرفه‌ای با آیفون خود بیابید، اکثر مشتریان از شما انتظار دارند که تجهیزات ضبط مناسب داشته باشید. شما می توانید اصول اولیه فیلمبرداری را در Skillshare بیاموزید – اما به طور مداوم بر روی مجموعه مهارت های خود برای مطابقت با نیازهای مشتریان خود و ارائه بهترین کیفیت کار ادامه دهید.

همچنین ممکن است شروع تمرین فیلمبرداری با سایه انداختن سایر فیلمبرداران با تجربه تر مفید باشد. این معمولاً یک تجربه بدون دستمزد است، اما انجام این کار به شما امکان می‌دهد مهارت‌های استثنایی در زمینه را بیاموزید. همه فیلمبرداران مایل به پذیرش کارآموز نیستند، بنابراین در اسرع وقت شروع به ایجاد شبکه و ایجاد روابط با متخصصان با تجربه کنید.

4. عکاسی

چرا باید عکاسی را انتخاب کنید؟

امروزه متقاضیان تمایل دارند تصاویر بصری را به جای متن به خاطرشان بسپارند. این موضوع در رسانه های اجتماعی نیز به خوبی قابل مشاهده است. تبلیغاتی که شامل عکس باشند و به جای ویدئوها پیوند داده شوند ، حدود 352 درصد بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. به همین خاطر تقریبا 70 درصد از شرکت ها برای تبلیغات خود از عکاسی استفاده می کنند و برای پروژه های خود ، عکاسان آزاد زیادی را استخدام میکنند.

به غیر از عکاسی تجاری، عکاسان آزاد همچنین می توانند به تصویر برداری در عروسی، عکاسی استودیویی، پروژه های مد و غیره نیز بپردازند. این به ویژه مفید است که قبل از تبلیغ خدمات خود به مشتریان بالقوه تصمیم بگیرید که کدام منطقه برای شما مناسب تر است. این کار مشتریان مناسب را جذب می کند و آنها را ترغیب می کند که اگر سبک خاص شما را دوست دارند، بازگردند.

عکاسان خوداشتغال علاوه بر فروش خدمات خود، می توانند تصاویر خود را در سایت های تجارت الکترونیکی مانند Etsy یا به عنوان عکس های استوک بفروشند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا از طرفی پول بیشتری کسب کنند و به رسمیت شناخته شوند – که ممکن است منجر به کسب مشتریان بیشتر شود.

مهارت های مورد نیاز برای یک فریلنسر موفق

  • سعی کنید حسابدار شخصی خود باشید
  • طبق برنامه ریزی های مشخص پیش بروید
  • زمان های موثر و پر بازده کاری خود را مشخص کنید
  • حوزه تخصصی خود را طبق مهارت های خود انتخاب کنید
  • کمال گرا بودن را کنار بگذارید

کجا می توانید مهارت ها را بیاموزید؟

برای اینکه یک عکاس شوید، بهتر است دوره‌ای را پیدا کنید که علاوه بر ثبت تصاویر، مهارت‌های ویرایش تصویر را نیز پوشش دهد. در حالی که این فقط یک شروع است، استاد کلاس عکاسی در Udemy پایه و اساس لازم را برای شروع ایجاد می کند. از آنجا، می توانید به سراغ یافتن سبک منحصر به فرد خود بروید و با یک نرم افزار ویرایش برای افزایش کیفیت تصاویر خود آشنا شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا